Ortadoğu'nun Kadim Toprakları Nasıl Bataklığa Çevrildi
Batılı Emperyalistler, Her Ülkenin, "PLANLAMA ve UYGULAMA" adı altındaki görevlileri, bağlı oldukları Ülkelerin ilerideki menfaatleri için gerekli olanları nasıl yapılıp veya yapılmaması gerektiğini tespit ederler. Bu sayede Ülkelerine adeta gemi rotası gibi izleyecekleri bir yol çizerler!
Irak ve Suriye'yi mezhepler üzerinden böldüler.
Lübnan,
Libya,
Sudan,
Somali'yi de benzer gerekçeleri öne sürerek zenginliklerine konmak için böldüler.
Zaman içerisinde yaşanılan bu bölünmelerin tesadüfi olmadığı ve bir plan doğrultusunda yaşandığı anlaşılıyor.
Bölgenin petrol yatakları,
Bu vampirlerin
Anarşi ve Terörü,
Bölge halklarına karşı silah olarak kullandıkları görülmektedir.
Kurdukları bu sistemi içerde destekleyecek kitlelerinin de eksik olmadığı görülmektedir.
Soykırımcı Katiller,
Ortadoğu'daki
Petrol ve değerli madenleri ele geçirmek için Ortadoğuyu kan gölüne çevirdiler.!
Haçlı ve siyonist ittifakı bölgedeki tüm yıkımın ve dramın nedeni..
Ortadoğu’da karışıklık çıkarıp,
bölgeyi altüst ettiler.
Ne yazık ki,
Günümüzde de bunu başardılar!
Ardından da ortaya çıkan yıkıma
“Ortadoğu Bataklığı” adını taktılar.
Gerçekte o bataklık kendiliğinden oluşmadı.
İşgallerle,
darbelerle,
vekâlet savaşlarıyla, silah sevkiyatlarıyla adım adım inşa ettiler.
Haritaları değiştirdiler..!
Rejimleri devirdiler..!
Toplumları parçaladılar..!
Milyonlarcasını katledip sağ kalan insanların hayatlarını altüst ettiler.
Sonrasında ortaya çıkan bu yıkımı, Bölgenin“Kendi Sorunu”gibi bizlere sundular.
Adına da, “Çözüm Üretilemeyen Coğrafya” ve “Bitmeyen Krizler” denildi.
Sanki dış müdahaleler hiç yaşanmamış gibi...
Sanki kaos gökten düşmüş gibi!
Gerçek şu ki: Ortadoğu’yu bataklığa çevirenler, Ortadoğulular değildi. Batılı emperyalistlerdi.!!!
İnşallah, aklı başında ve güçlü İslam liderleri bu dağınıklığı toparlar..
Yaşanılan bu dramlar da son bulur.
Tepkiniz nedir?









